

Obsługa informatyczna vs własny dział IT
Własny dział IT utrzymywany na wysokim poziomie jest dostępny wyłącznie dla największych graczy. Większość firm nie jest w stanie zbudować takiego działu IT, który by zapewniał dostęp do najnowszych technologii, optymalizację infrastruktury informatycznej oraz wdrożenie odpowiedniej polityki bezpieczeństwa.

Prędzej czy później pojawiają się dokuczliwe przeszkody: braki kadrowe, koszty HR, niewystarczający budżet m.in. na specjalistyczne szkolenia. Pozbądź się tych problemów i skoncentruj się na swojej podstawowej działalności! Wyspecjalizowana firma świadcząca obsługę informatyczną zagwarantuje Ci dostęp do wykwalifikowanej kadry i bezpieczeństwo danych.
Zobacz czym wygrywa zewnętrzna obsługa informatyczna!
Redukcja kosztów obsługi informatycznej firmy oraz likwidacja kosztów HR
Twój dział IT pochłania zbyt wiele środków? Wciąż zaskakują Cię niespodziewane koszty awarii i sprzętu komputerowego? Zewnętrzna obsługa informatyczna zapewnia Twojej firmie łatwe budżetowanie – stały miesięczny abonament. Do tego planowanie niezbędnych inwestycji, tak by rozłożyć wydatki i spokojnie zmieścić się w budżecie.
Zobacz więcej na temat obsługi informatycznej »
Ciągłość pracy firmy
Informatyk na urlopie, a w firmie awaria? Zewnętrzna obsługa informatyczna zapewnia wsparcie przez cały rok! Obsługa firmy informatycznej likwiduje problemy przestojów w firmie związanych z urlopami czy zwolnieniami lekarskimi osób odpowiadających za utrzymanie w sprawności infrastruktury informatycznej. Zewnętrzna obsługa informatyczna to stały dostęp do usług i krótki czas reakcji regulowany umową SLA. Ponadto w ramach umowy na obsługę informatyczną można liczyć na dostarczenie i naprawę sprzętu, przeprowadzenie audytów IT, a także koordynację pracy wszystkich dostawców usług IT.
Dostęp do wiedzy i nowoczesnych technologii
Zewnętrzna obsługa informatyczna gwarantuje stałe wsparcie grupy specjalistów oraz dostęp do wiedzy i doświadczenia całego zespołu. Obsługa informatyczna firm o różnym profilu działalności, umożliwia zdobywanie doświadczenie we wdrażaniu wielu rozwiązań i dostęp do najnowszych technologii.
Bezpieczeństwo systemu informatycznego
Aż 70% firmowych systemów zabezpieczeń nie odpowiada w pełni potrzebom organizacji. Jako przyczynę takiego stanu rzeczy przyjmuje się brak wystarczających budżetów, brak pracowników oraz brak odpowiednich narzędzi. Zewnętrzna obsługa informatyczna zapewnia te wszystkie zasoby, by kadra zarządzająca firmy mogła się zająć wyłącznie podstawową działalnością.