Korzystanie z poczty na telefonie jest dla pracowników niezwykle wygodną formą. Rozwiązanie pocztowe Microsoft 365 pozwala na korzystanie z e-maila na urządzeniach mobilnych. Do tego celu należy jednak zainstalować pocztę i odpowiednio ją skonfigurować.
Oto praktyczny poradnik, jak zainstalować pocztę Microsoft 365 na telefonie
1. Zainstaluj aplikację Outlook ze sklepu Play lub AppStore
2. Po zainstalowaniu aplikacji przejdź do logowania. Wybierz „Dodaj konto”
3. Następnie wpisz swój służbowy adres mailowy, np. imie.nazwisko@domena.pl
4. Wybierz odpowiedni typ konta. W przypadku usługi Microsoft 365 będzie to Office 365
5. Ponownie wpisz adres mailowy, np. imie.nazwisko@domena.pl i swoje hasło do poczty
6. Klikamy „Zaloguj”
7. Gratulacje – udało Ci się skonfigurować pocztę Microsoft 365 na telefonie